
Hola Roser
Molt bona la feina que has desenvolupat.
He vist que l'Elvira es la persona que ha fet el comentari del Blog dins d'aquest curs CLIP, aquest era un aspecte demanat.
Salutacions
Professora Mercedes Ahumada Torres- UB Novembre 23 de 2011
Aquest Blog té com objectiu analitzar d'una manera personal la tasca docent d'avui en dia. Tanmateix vol ser un espai dinàmic, on altres usuaris puguin compartir les seves experiències per tal d'obrir diferents punts de vista i tenir una visió més global de l’educació actual en les nostres escoles. Per aquest motiu us dono la benvinguda tot desitjant que compartiu les vostres vivències i us sentiu lliures d’opinar de qualsevol tema del món educatiu.
No hay comentarios:
Publicar un comentario