
Hola Roser
Molt bona la feina que has desenvolupat.
He vist que l'Elvira es la persona que ha fet el comentari del Blog dins d'aquest curs CLIP, aquest era un aspecte demanat.
Salutacions
Professora Mercedes Ahumada Torres- UB Novembre 23 de 2011
Aquest Blog té com objectiu analitzar d'una manera personal la tasca docent d'avui en dia. Tanmateix vol ser un espai dinàmic, on altres usuaris puguin compartir les seves experiències per tal d'obrir diferents punts de vista i tenir una visió més global de l’educació actual en les nostres escoles. Per aquest motiu us dono la benvinguda tot desitjant que compartiu les vostres vivències i us sentiu lliures d’opinar de qualsevol tema del món educatiu.
Un exemple el trobem quan parlem de les PDI. Les PDIs (pissarres digitals interactives) estan presents en molts centres, però m’he adonat que l’ús que se’n fa és ben escàs ja que majoritàriament és utilitzada simplement com a projector quan cerquen alguna informació per la xarxa i he vist que pocs centres i pocs docents l’utilitzen com a suport al llibre de text o per crear noves activitats, etc. Les PDIs ens obren moltes possibilitats, ja que els alumnes poden treballar amb les noves eines de la WEB 2.0, sent protagonistes del seu propi aprenentatge i receptors de tota la informació que circula per la xarxa. Així doncs no podem permetre que aquesta eina quedi en un raconet de l’aula i que l’ús que se’n faci sigui superflu.![]() |
| fotografia extreta: http://www.tuajudes.com/votar/projecte/2011/1117 |